dossiers
In de vroege ochtend van donderdag 30 juni wordt de woning van Koert Eld...
Publicaties van de jaarlijkse Zuidenveldtentoonstelling in Zuidoost-Dren...
De ontwikkelingen op het Europark
De herinrichtingsplannen van het stationsgebied en de singels. De planne...
Coevorden

Jumbo roept gesneden snijworst terug

Geplaatst op zaterdag 18 maart 2017 12:07
52 reactiescomments
  • © Eigen foto / Jumbo

pinterestmail

Regio - Supermarktketen Jumbo roept gesneden snijworst terug. Dit doet de keten in samenspraak met leverancier Alfok en de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit. In de worst zit mogelijk de listeria bacterie.

Het gaat om het merkloze product 'Gesneden Snijworst gerookt' met een tenminste houdbaar tot datum van 29-4-2017 en 30-4-2017. Mensen die deze worst hebben gekocht, wordt gevraagd deze niet te consumeren en terug te brengen naar één van de Jumbo-supermarkten.

Gevaar

Het betreft een maatregel in verband met de mogelijke aanwezigheid van de listeria bacterie, aangetoond in een routinematige kwaliteitscontrole. Wanneer deze bacterie bovenmatig aanwezig is, kan het consumeren van de genoemde producten een gevaar vormen voor de gezondheid, met name bij zwangere vrouwen, ouderen en mensen met een verzwakt afweersysteem.

Klanten die de producten gekocht hebben, krijgen hun geld terug. Een aankoopbon is niet nodig. Voor meer informatie kunnen klanten contact opnemen met de klantenservice via 0800 - 0220 161 of Jumbo.com

whatsappTip de redactie via WhatsApp! Voeg 'coevordenhuisaanhuis.nl' toe als contact in uw telefoon, 06-5751 5176, en stuur ons uw tips, foto’s en video’s.
REACTIES (52) Plaats een reactiereacties
profielfoto
18 Mar 2017 12:18
Floris-Jan Van den Heuvelrug
En bedankt. Ik dacht al waarom ben ik aan de diaree na 3 pakjes snijworst
profielfoto
18 Mar 2017 12:35
bor de wolf
diaree????
ik kreeg diami, das een toon hoger
profielfoto
18 Mar 2017 19:42
Durk Waringa
Gelukkig kopen wij nooit merkloze worst en dus ook geen merkloze gesneden snijworst. Bij merkloos weet je nooit waar zo'n worst vandaan komt of waar die geweest is.
profielfoto
18 Mar 2017 20:45
oostwest
En die worst zou nog zes (!) weken houdbaar zijn! Kun je nagaan wat voor worst dat is...............................................
profielfoto
18 Mar 2017 21:18
Adrie Simons
Het merk was: Hans Worst
profielfoto
19 Mar 2017 00:54
Lotte Zelhem
Het zal mij een worst wezen.☺
profielfoto
19 Mar 2017 09:50
P.A Blokker
ik zag vanmorgen een grote groep voorbij gaan die allemaal terug geroepen waren, ik dacht nog hoe weten ze dat eigenlijk, maar toen ik goed keek zag ik dat ze allemaal oortjes hadden, dus vandaar
profielfoto
19 Mar 2017 10:32
Vergeet Me nietje
Dr is geen roepen aan,
profielfoto
19 Mar 2017 10:35
Vergeet Me nietje
profielfoto
19 Mar 2017 10:36
Floris-Jan Van den Heuvelrug
Hahahah Lotte wat grappig als je humor net zo is als je foto dan valt er niks te lachen
profielfoto
19 Mar 2017 10:57
Vergeet Me nietje
Haha, Floris, als ik jou foto bekijk, ben je moeders mooiste ook niet.
profielfoto
19 Mar 2017 10:58
Vergeet Me nietje
Haha, Floris, als ik jou foto bekijk, ben je moeders mooiste ook niet.
profielfoto
19 Mar 2017 11:02
Vergeet Me nietje
Grapje Floris, Wat doet het er toe,hoe iemand eruit ziet, ze durft in ieder geval haar eigen foto te plaatsen.
profielfoto
19 Mar 2017 12:57
Lotte Zelhem

En zo is het maar net lieverd
profielfoto
19 Mar 2017 13:21
Vergeet Me nietje
Lotte hoop dat het goed met je gaat. En niet van die snijworst hebt gegeten.
profielfoto
19 Mar 2017 16:29
menkema menkema
Nou aan die kop te zien wel. Ze kijkt uit of ze net in haar broek gescheten heeft.
profielfoto
19 Mar 2017 19:57
Lotte Zelhem
En nou jij met je rotkop nog menkema
profielfoto
20 Mar 2017 04:33
De kat op een zinken dak
Laat je niet op de kast jagen Lotte , ze zijn toch gek ik hoop dat alles goed gaat met je.
profielfoto
20 Mar 2017 08:04
Lotte Zelhem
Niet echt lief katje. Heb door mijn hele lichaam de bloedvaten ontstoken.
Slik oa prednilison en dan weet je het wel. Het is zeldzaam en een grapje van je eigen lichaam volgens de doktoren. Kusje van mij voor jou.x♥
profielfoto
19 Mar 2017 18:19
h kuhl
Kan iemand blokker een halt toeroepen wat een humor pfffff
profielfoto
19 Mar 2017 19:02
Joost vanuit z'n stamkroeg
Nee dat lukt niet.
Hij had een blok op deze site maar hij is snel (nou ja snel, na een paar maandjes) sponsor geworden (bannervrij voor 19 euro per jaar) , dus ja, je klanten ga je niet wegjagen hahahah
profielfoto
19 Mar 2017 19:27
menkema menkema
Weer een slimme opmerking van Jopie Wolters.
profielfoto
20 Mar 2017 09:20
Joost vanuit z'n stamkroeg
Ja dat was er ook eentje, Emiel, Jopie, weet je nog een paar, want ik had er meer.
profielfoto
20 Mar 2017 09:56
menkema menkema
En dan een ander de maat nemen. Hahahahaha.
profielfoto
20 Mar 2017 13:47
Joost vanuit z'n stamkroeg
Ik neem aan dat je o.a Linkse rukker bedoeld (roy hott etc) bedoeld met "een ander de maat nemen".
Maar als je goed had opgelet, vanaf het moment dat boom de nick Emiel had doen laten verdwijnen heb ik een andere aangemaakt en toen duidelijk gezegd in de eerste reacties : voorheen Emiel.
Dat heb ik ook in deze nick aangegeven menkema.
Dus heb ik recht ( het is mijn plicht eigenlijk, dat anderen niet in die linkse gasten stinken) om iemand anders die op een gluiperige manier een tweede,derde nick aanmaakt, er op te wijzen.
profielfoto
19 Mar 2017 21:04
Floris-Jan Van den Heuvelrug
Lotte het spijt me ik had mijn reactie niet mogen plaatsen. Maar vertel me eens even was u vroeger een man? Als ik uw foto zo bekijk dan heeft u wel wat mannelijks
profielfoto
19 Mar 2017 21:44
j van voren
wat zijn dit voor k.. opmerkingen. jullie zijn nog erger dan kleine kinderen. wat zwak zeg om op uiterlijkheden aan te vallen. geen knip voor de neus waard
profielfoto
20 Mar 2017 08:05
Lotte Zelhem
J van Voren welkom op Emmen..Nu. Zo gaat het al jaaaaaaaaren hier.x
profielfoto
20 Mar 2017 09:06
j van voren
nou sorry,is niet normaal. en dan zitten de volwassenen te verkondigen aan hun kinderen dat ze anderen niet mogen pesten. deze mensen die dit hier doen zijn nog minder dan kleine kinderen.
profielfoto
20 Mar 2017 09:59
menkema menkema
Ja Lotte is toch wat!!
profielfoto
20 Mar 2017 12:34
Lotte Zelhem
Ja idd meneer van voren. Bullebakken zijn het hier. Ze willen je de mond snoeren maar dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. Bijt wel van mij af. Ja we leren onze kinderen om niet te pesten want dat doen ze hier wel. Bijna niet leuk meer.
profielfoto
20 Mar 2017 13:12
menkema menkema
Bij welk standje worden de lelijkste kinderen geboren? Vraag maar aan Lotte
profielfoto
20 Mar 2017 13:49
Joost vanuit z'n stamkroeg
Is Lotte kraamvrouw bij jou moeder geweest dan, en heeft ze Lotte verteld wat voor standje zij en je pappie hebben gehad tijdens de sex, waaruit jij na 6 maand bent geboren??
profielfoto
20 Mar 2017 15:49
Lotte Zelhem
+Joost we hebben als moeder en kraamvrouw de nageboorte gehouden bij menkema.hahaha
profielfoto
20 Mar 2017 15:58
menkema menkema
Na 6 maand Joost lees je eigen reactie is na. Nou snap ik ook wel waarom je altijd zo dom zit te kwekken. Ouwe rukbeer. Hahahaha.
profielfoto
20 Mar 2017 17:25
Joost vanuit z'n stamkroeg
Ik heb het expres over 6 maanden menkema, of wou jij mij vertellen dat jij een voldragen baby was toen je geboren bent???

leuke is dat je erin stinkt, in die 6 maand, je ziet het als fout terwijl het juist van mijn zijde expres zo geplaatst is.
maar ja, een linkse rakker ken je snel op het verkeerde been zetten.
profielfoto
20 Mar 2017 18:05
menkema menkema
En nog gaan uitleggen ook. HAhahaha. ben je ook een stumper eerste klas.
profielfoto
22 Mar 2017 00:13
Joost vanuit z'n stamkroeg
Ik lach om joggies zoals jou menkie, doe ik niet al te luidruchtig op deze site.......... doordenkertje menkie!
profielfoto
22 Mar 2017 18:34
menkema menkema
Je had het er maar druk mee, even na 24 Uur. Kwaaie dronk over je Joost. STUMPER!!!!!!!!
profielfoto
20 Mar 2017 14:23
Vergeet Me nietje
Lotte, beterschap, hoop dat je gauw weer hersteld, fijne dag, groetjes
profielfoto
20 Mar 2017 15:50
Lotte Zelhem
Alles kan wel een jaar in beslag nemen. Ook voor jou heel veel lieve groetjes. Hoe haat het met je schilderen meis?
profielfoto
20 Mar 2017 15:56
Wim Hofstra
Sorry ,maar dit ging toch over die worst van de Jumbo?
Wat hier nu gepost word hoort meer op Facebook thuis ,daar worden kwaaltjes en andere ouwe wijfen praat gehouden.
En wat interesseert het mij met wat voor standje een baby is gemaakt..
Een poppie is nooit weg daar gaat het om
profielfoto
20 Mar 2017 16:46
De kat op een zinken dak
Dat de mensen zo lelijk tegen elkaar doen is niet te begrijpen, sommige mensen praten ook zo over buitenlanders een schande is het.
profielfoto
20 Mar 2017 17:42
L Rakker
Als je zo'n lekijke kop hebt als zemel vraag je dr om, ze kan wel hele zinnen typen nu, ze kwam nooit verder dan rip hahaa. Je ziet een beetje opgezwollen zemel klopt dat?
profielfoto
21 Mar 2017 10:10
De kat op een zinken dak
Opgezwollen zijn jouw vriendjes onder het puin van mosul vieze hond dat je bent.
profielfoto
21 Mar 2017 22:33
Lotte Zelhem
Je mag met mij ruilen L ul Rakker. Ben ook liever gezond dan een jaar moeten klungelen.
profielfoto
22 Mar 2017 00:11
Joost vanuit z'n stamkroeg
Ik zou maar niet met die linkse rukker ruilen als ik jouw was, die vent heeft onherstelbare schade opgelopen.
Maar ja, dat krijg je met inteelt.
Kan rukker ook niets aan doen, zit hem in de cultuur van zijn familie.
profielfoto
21 Mar 2017 00:26
L Rakker
Ben bang dat zemel bezweken is aan het eten van snijworst van onze slemiel josty.
profielfoto
22 Mar 2017 00:04
Joost vanuit z'n stamkroeg
Zeg rukker, ff een vraagie aan jou persoonlijk, weet jij hoeveel kilometer het is van Coevorden naar stad Groningen??
Kun je dat antwoord rechtstreeks op mijn vraag plaatsen ??? dus op "reageren"klikken onder mijn comment?
profielfoto
22 Mar 2017 00:15
Joost vanuit z'n stamkroeg
Voor ik vergeet rukker, zet het maar gewoon onderaan dit topic.
profielfoto
22 Mar 2017 00:17
Joost vanuit z'n stamkroeg
Of wanneer het jou uitkomt, mag ook, koning is klant zeg maar.....

Ben benieuwd of je het antwoord weet, jij weet wel wat de vraagstelling betekend.
Maar weet je ook het antwoord???
profielfoto
21 Mar 2017 11:07
Vergeet Me nietje
Lotte, het schilderen gaat goed, zorgt ook voor ontspanning. Zoals ze hier aangeven, gaat het over snijworst.Sommigen snijden, zich in de vingers, bij het snijden van de snijworst, dat is te merken, aan de reactie's. De redactie maakt uit wat hier komt te staan,
Lotte trek het je niet aan, hoop dat de medicijnen aanslaan, en je gauw weer beter wordt, fijne dag allemaal.
LAAT EEN BERICHT ACHTER