dossiers
De verdubbeling van de N34 tussen Emmen en Coevorden is al jarenlang een...
Publicaties van de jaarlijkse Zuidenveldtentoonstelling in Zuidoost-Dren...
Bekijk afleveringen van het tv-programma over ondernemen en voor onderne...
De herinrichtingsplannen van het stationsgebied en de singels. De planne...
Regio

Dode man aangetroffen in tent langs A37

Geplaatst op maandag 20 maart 2017 13:47
Laatste wijziging: 20 maart 2017 15:09
  • Dode man aangetroffen in tent. © Bryan Pathuis

  • Dode man aangetroffen in tent. © Bryan Pathuis

  • Dode man aangetroffen in tent. © Bryan Pathuis

  • Onderzoek bij Klazienaveen. © Martijn Huigen

  • Onderzoek bij Klazienaveen. © Martijn Huigen

pinterestmail

Klazienaveen - In het buitengebied van Klazienaveen is nabij de J. Kuntzelstraat en de A37 maandagmiddag een dode man aangetroffen. Volgens politiewoordvoerder Sylvia Sanders is hij gevonden in een kleine tent.

Zijn identiteit is niet bekendgemaakt. 'Maar we hebben een vermoeden om wie het gaat', zegt Sanders. 'Omdat hij in de open lucht is gevonden doen wij onderzoek naar zijn doodsoorzaak, maar vooralsnog hebben wij geen aanwijzingen dat het gaat om een misdrijf.'

Ooggetuigen melden dat er op de bewuste plek enige tijd een dakloze heeft geleefd. Het omliggende terrein is afgezet en wordt onderzocht. 'Vooralsnog gaan wij uit van een natuurlijke dood.'

whatsappTip de redactie via WhatsApp! Voeg 'coevordenhuisaanhuis.nl' toe als contact in uw telefoon, 06-5751 5176, en stuur ons uw tips, foto’s en video’s.
REACTIES (30) Plaats een reactiereacties
profielfoto
20 Mar 2017 15:57
Durk Waringa
Je vraagt je toch af in wat voor wereld we leven als iemand in een tent ub het buitengebied van Klazienaveen woont.
profielfoto
20 Mar 2017 15:57
Klaasvaak weet ik wel ja
Naaste familie ( Griemink ) sterkte.
profielfoto
20 Mar 2017 16:12
Pablo Escobar
Gemeente Emmen, waar de vluchtelingen en buitenlanders het beter hebben dan onze eigen mensen. Klassé Gemeente !!!
profielfoto
20 Mar 2017 16:23
Joost vanuit z'n stamkroeg
Dat is niet alleen in de gemeente Emmen zo hoor.
profielfoto
20 Mar 2017 16:17
P.A Blokker
ik las anders dat 88% van de Nederlanders gelukkig is, maar daar hoorde deze arme stakker vast niet bij, ( hebben ze zeker vergeten te vragen)
profielfoto
20 Mar 2017 16:35
De kat op een zinken dak
Vreselijk dat een mens zo aan zijn einde moet komen, heel veel sterkte voor familie en vrienden.
profielfoto
20 Mar 2017 16:57
S. Vrielings
Faal van de uitvoerende macht. Zo te zien stond/staat dit "clubhuisje" er al een poosje. Had nooit zo ver mogen komen. Schande.
profielfoto
20 Mar 2017 17:36
L Rakker
Waar lees jij dat dit om een ''eigen'' mens gaat? Ecobar en slemiel?
profielfoto
20 Mar 2017 18:07
Joost vanuit z'n stamkroeg
Moet je iets in een artikel lezen om iets te weten??
Ga eens een keer vissen bij de visvijver in Klazienaveen zou ik zeggen.
profielfoto
20 Mar 2017 17:41
B. H.
soms kiest men hier voor,dus niet te snel oordelen.
profielfoto
20 Mar 2017 17:46
L Rakker
Idd berend helemaal mee eens.
profielfoto
20 Mar 2017 17:47
w ieke
Ach, het is maar een mens, die zijn toch niet meer zo in tel tegenwoordig?
Zolang geld zo belangrijk is bij politiek, gemeente en zorginstellingen wordt er naar de individuele mens niet meer omgekeken. Stel dat ze hem hadden moeten helpen, kost een paar euro's en dat geld kunnen ze beter bij het Atlas Theater doen of bij Wildlands. We gaan de kant van verdeling toch meer en meer op met deze nieuwe uitkomst van de verkiezingen. Er is nog een stille hoop dat de partijen die ook winst hebben geboekt hun beloften houden en niet als schoothondjes achter Rutte aan lopen. Ze hebben aan de PVDA gezien wat dan hun vooruitzicht is.
Misschien dat gezond verstand om de hoek komt kijken, maar denk dat dit een droom blijft.
profielfoto
20 Mar 2017 17:53
r Schoonewille
W ieke,
Helemaal met U eens.
profielfoto
20 Mar 2017 20:02
@marian@ xx
w ieke, ik wil je 1 ding meegeven: altijd kritiek op de zorg enz. nu kon je vorige week in gesprek met de staatssecretaris, en dan zeg je heel makkelijk, ik kan niet. Dit was jouw kans om je te laten horen.
profielfoto
21 Mar 2017 09:51
w ieke
En jou negatieve reacties op mijn doen en laten zijn niet fijn. Jij weet niet de reden waarom ik er niet kon zijn, als ik wel had gekund was ik er graag heen gegaan met een paar vragen die ik op papier aan iemand heb meegegeven. Niet oordelen en mild zijn als je niets van een ander weet.
profielfoto
20 Mar 2017 18:57
L Rakker
En het vervelendst is wieke, dat er op deze site nog onderscheid wordt gemaakt tussen 'eigen' mensen en buitenlanders. Dan heb ik het over de reaguurders. Bij dit soort mensen stelt een mensenleven helamaal niks voor.
profielfoto
21 Mar 2017 08:13
Huis Poes
Onzinnige reactie en absoluut niet waar. Mensen op deze site zijn allesbehalve racistisch, integendeel zelfs. Het benoemen van de problemen die immigratie met zich mee brengen maakt iemand geen racist.
profielfoto
22 Mar 2017 09:34
. Emmertje.
Inderdaad, maar als je er een labeltje "racisme" op plakt, dan druk je de probleembenoemers direct in een hoek. Lekker makkelijk voor de probleemontkenners.
profielfoto
20 Mar 2017 20:26
L. Porto
Als men de achtergrond niet kent dan moet men niet reageren. Maar ja, dat noemen we PVVgedrag. Eerst schreeuwen en dan de keutel terugtrekken.
profielfoto
22 Mar 2017 09:39
. Emmertje.
Lekker stigmatiserend, maar daar doe jij dus ook aan mee, door zonder reden aan te nemen dat iemand de achtergrond niet kent. Volgens jouw eigen definitie vertoon jij dan ook PVV gedrag.
profielfoto
20 Mar 2017 21:58
mien dobbelsteen
Er zijn mensen die niet in het keurslijf willen van hulp of een huis,dat zijn vrije geesten en kiezen zelf.Je kan iedereen willen helpen maar als ze niet willen houd het op.Wens de familie veel sterkte.
profielfoto
20 Mar 2017 22:31
bossnl foto
Precies (sommige mensen kiezen hier voor) is triest dat mensen in eenzaamheid sterven
Maar waarom is er tijdens kerst en vorst wel verplichte opvang is en de andere 11.5 maand van het jaar er niet word omgekeken terwijl er bij station-zuid een heel complex leeg staat met alle voorzieningen (maar wens betrokken veel sterkte)
profielfoto
21 Mar 2017 15:28
d de goede
sterkte naar de familie van mijn klasgenootje verschrikkelijk dat hij zijn vader nou echt kwijt is niemand verdiend dit!
profielfoto
22 Mar 2017 15:26
L Rakker
Emmertje en huispoes, wie neemt het woord racist in de mond? Zijn jullie twee en verder niemand in deze.
profielfoto
22 Mar 2017 21:10
. Emmertje.
Volgens wikipedia:
Discriminatie betekent letterlijk "het maken van onderscheid". De huidige betekenis van het woord discriminatie is in maatschappelijk en juridisch opzicht gaan afwijken van de oorspronkelijke, letterlijke betekenis; in die context wordt onder discriminatie verstaan: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen".

En met jouw uitspraak:
Quote:"En het vervelendst is wieke, dat er op deze site nog onderscheid wordt gemaakt tussen 'eigen' mensen en buitenlanders. Dan heb ik het over de reaguurders. Bij dit soort mensen stelt een mensenleven helamaal niks voor. "

Beschuldig je mensen hier onterecht onderscheid tussen groepen te maken.

Je nam het woord niet in de mond, maar jouw uitspraken spreken boekdelen.
profielfoto
22 Mar 2017 22:09
L Rakker
Pffff emmertje met snot. Waar zou je zijn zonder wikipedia.
profielfoto
23 Mar 2017 19:11
. Emmertje.
Zou je je eens in moeten verdiepen, Wikipedia. Kun je een boel leren.
profielfoto
28 Mar 2017 22:01
Harry Thole
Wat zijn wij zonder Rukker?
Heel blij!
profielfoto
23 Mar 2017 11:58
Marcel Visscher
Zoek een website of een forum op waar je kunt discuseren over discriminatie,
Het is erg genoeg wat er gebeurd is,
profielfoto