dossiers
Publicaties van de jaarlijkse Zuidenveldtentoonstelling in Zuidoost-Dren...
Alles over de Coevorder Grachtenloop die in 2013 zijn tiende editie bele...
De verdubbeling van de N34 tussen Emmen en Coevorden is al jarenlang een...
De Haandrik in Holtheme is zondag 4 maart het toneel voor een schietpart...
Regio

Kinderen dagen vaders uit in Wildlands

Geplaatst op vrijdag 15 juni 2018 15:21
  • Vaderdag Challenge. © Wildlands

pinterestmail

Emmen - Tijdens Vaderdag op zondag 17 juni kunnen kinderen hun vader uitdagen voor een Challenge door Wildlands.

Het park heeft voor deze dag een speciale expeditie uitgezet, zodat kinderen de competitie (of Stryd) aan kunnen gaan met hun vader om uit te vogelen wie het slimst, stoerst of sterkst is.  

Een achttal challenges zijn zondag uitgezet door het hele park, door alle klimaatwerelden. Zo is in de jungle mee te doen met  Russische bitterbal roulette, waarbij de kans bestaat dat de deelnemers een bitterbal met meelwormvulling eten. Ook spijkerslaan op de prairie maakt deel uit van de challenge en uiteindelijk komen de deelnemers uit bij Tweestryd; de nieuwste attractie van het park. Wanneer men alle challenges heeft afgerond kunnen de ouders en kinderen hun ‘Strydkaart’  inleveren voor iets lekkers.

Belangstellenden kunnen zich aanmelden via de pagina: www.wildlands.nl/vaderdag.

whatsappTip de redactie via WhatsApp! Voeg 'coevordenhuisaanhuis.nl' toe als contact in uw telefoon, 06-5751 5176, en stuur ons uw tips, foto’s en video’s.
REACTIES (10) Plaats een reactiereacties
profielfoto
13 Jun 2018 17:36
Durk Waringa
Een Challenge door Wildlands en dat in een dierenpark. Zou dat nu echt de bezoekers aantallen opkrikken. Wie maakt zich nog meer zorgen over Wildlands?
profielfoto
13 Jun 2018 18:19
Joost vanuit z'n stamkroeg
Dit gaat vast "een groot succes" worden, een bitterbal met meelwormvulling.
Welke malloot bedenkt in de vredesnaam ZOIETS om toeschouwers te trekken??
Wordt zo iemand daar ook nog voor betaald of is dit bedacht door een linkse vrijwilliger die de overige uren als vrijwilliger kok is in een AZC??
profielfoto
13 Jun 2018 19:50
Durk Waringa
Dit is vast bedacht door een rechtse vrijwilliger die de overige uren als vrijwilliger folders voor de PVV
profielfoto
14 Jun 2018 16:20
Joost vanuit z'n stamkroeg
Noordelijke pers : Bezoekers blijven weg bij Wildlands in Emmen: 1,8 miljoen euro verlies.

Dat verlies is zo omgezet in dikke winst met die met meelwormen gevulde bitterballen.

hahahaha
profielfoto
14 Jun 2018 18:32
Durk Waringa
Beste man, Ik zou haast gaan lachen. Maar de werkelijkheid komt nu naar buiten. Dikke verliezen voor Wildlands en waar is Johnny die altijd alles ontkende en Wildlands de hemel in prees. Hulde voor Otter van Wakker Emmen die dit debacle aan het licht bracht.
profielfoto
16 Jun 2018 09:43
. Emmertje.
Aan het licht brengen is makkelijk, laat hij maar zorgen dat ik mijn 600 Euro weer terug krijg die de gemeente (zonder mij te vragen) in het park gepompt heeft.
profielfoto
16 Jun 2018 14:05
Durk Waringa
"Ze" zitten er nu bovenop, vooral WE is er alles aan gelegen om niet met Wildlands het schip in te gaan. Het zal dus wel goedkoper. Emmertje.
profielfoto
18 Jun 2018 09:36
. Emmertje.
Ik houd m'n hart vast. Ben bang dat er nog meer geld naar toe gaat, voordat het goed misgaat.
Concept werkt niet. Te duur voor een dierentuin, te weinig attracties voor een attractiepark.
profielfoto
16 Jun 2018 17:40
Joost vanuit z'n stamkroeg
@Durk W. waarom reageer je niet meer op https://www.emmen.nu/achtergrond/nieuws/blogs/539694/ookhierkomikweg.html ???

Vage kreet???
profielfoto
17 Jun 2018 17:16
Durk Waringa
Joost, eze kreet kijkt me duidelijk: Reageren op dit bericht is niet (meer) mogelijk.
LAAT EEN BERICHT ACHTER