tip de redactie
Tip de redactie
Heeft u een goede tip voor de redactie, of heeft u een nieuwswaardige of gewoon mooie foto gemaakt? Laat het ons dan weten. Let op! Dit is bedoeld voor tips. Persberichten kunt u sturen naar bureauredactie@boom.nl
Tip de redactie
Upload een foto
dossiers
De herinrichtingsplannen van het stationsgebied en de singels. De planne...
Publicaties van de jaarlijkse Zuidenveldtentoonstelling in Zuidoost-Dren...
De regio heeft er een toeristische attractie bij in de vorm van de Vecht...
Informatie over windenergie en actiegroep Tegenwind
Actueel

Rendo uitgeroepen tot meest klantgerichte netbeheerder van Nederland

Geplaatst op dinsdag 18 april 2017 14:36
0 reactiescomments
  • Rendo-directeur Eddy Veenstra. © Daan Prest

pinterestmail

Meppel - Rendo is aan de hand van 13.000 klantevaluaties door consultancybureau BearingPoint uitgeroepen tot meest klantgerichte netbeheerder van Nederland.

Voor de vijfde keer op rij, heeft BearingPoint een grootschalig onderzoek uitgevoerd om erachter te komen welke bedrijven hun klanten de beste ervaringen bieden.

Onderzoekers hebben in kaart gebracht welke bedrijven uitblinken in klantgerichtheid. Twaalf bedrijven, verdeeld over evenveel sectoren, steken met kop en schouders boven hun branchegenoten uit. Met een analyse van de resultaten per bedrijf kon vervolgens het kaf van het koren worden gescheiden.

Het Zweedse automerk Volvo wist de hoogste score te behalen dit jaar. Naast Volvo wonnen in hun respectievelijke branches de volgende organisaties: RegioBank, Univé, DSW, Simyo, XS4ALL, HEMA, Coolblue, Greenchoice, Rendo Netwerken, D-reizen en KLM.

Eddy Veenstra, algemeen directeur van Rendo is trots op het behaalde resultaat: “Dit zegt iets over de betrokkenheid en inzet van onze medewerkers !”

whatsappTip de redactie via WhatsApp! Voeg 'coevordenhuisaanhuis.nl' toe als contact in uw telefoon, 06-5751 5176, en stuur ons uw tips, foto’s en video’s.
LAAT EEN BERICHT ACHTER

U moet zijn ingelogd om een bericht te kunnen plaatsen. Log in of registreer je om een reactie te kunnen plaatsen.